Řetězy bez hrotů jsou vyrobeny z borové oceli, jednotlivé články mají kruhový nebo čtvercový profil. Články řetězu jsou dále povrchově zušlechťovány procesem cementování. Povrchové tvrzení zajišťuje pomalejší opotřebení a zároveň jádro zůstává pružné, aby nedošlo k prasknutí řetězu. Tyto typy řetězů se nejčastěji používají jako sněhové řetězy na traktor. Jsou ale vhodné i pro zemědělské a stavební stroje.
Klasický lehký sněhový řetěz s žebříkovou stopou, kde nájezdová část je z krouceného řetězu o kruhovém průměru 8 nebo 10 mm. Vzdálenost mezi jednotlivými segmenty řetězu je cca 170 mm. Nižší hmotnost a jednoduchost zajišťuje snadnou manipulaci a nasazení řetězů. Díky kroucenému řetězu a povrchovému tvrzení se snižuje opotřebení. Řetěz je oboustranně použitelný což také prodlužuje jeho životnost. Při intenzivnějším využití se doporučuje použít provedení 10 mm.
Vylepšený sněhový řetěz s žebříkovou stopou a krouceným tvrzeným řetězem na nájezdové části. Příčný segment je na každém druhém oku bočního řetězu což zajišťuje vzdálenost mezi segmenty cca 90 mm. Kratší vzdálenost mezi segmenty poskytuje hladší jízdu, delší životnost, lepší stabilitu a trakci oproti sněhovým řetězům NL. Je také šetrnější k podkladu, a lze jej doporučit zejména k odklízení sněhu. Řetěz je oboustranně použitelný což také prodlužuje jeho životnost.
Provedení SR s žebříkovou stopou je vylepšený řetěz s čtvercovým profilem, který poskytuje agresivní přilnavost i na tvrdých površích. Příčné segmenty jsou na každém druhém oku bočního řetězu což udává jejich vzdálenost cca 90 mm. Tato vzdálenost zajišťuje obdobné výhody jako provedení ETL, životnost, stabilitu, trakci, s předností čtvercového profilu, který poskytuje maximální záběr. Řetěz je oboustranně použitelný.
Jedná se o univerzální řetěz s čtvercovým profilem pro různé povrchy. Díky vytvořené obdelníkové síti na běhounu pneumatiky jsou řetězy ideální do mírných i těžkých podmínek a to jak pro traktory tak stavební stroje. Tvar řetězu zajišťuje také dobrou boční stabilitu a nízké vibrace což zvyšuje komfort jízdy. Se čtvercovým profilem řetězu je spojena vynikající trakce a životnost, kterou dále prodlužuje oboustranná použitelnost řetězu. Provedení je 8 nebo 10 mm tak jak je uvedeno v ceníku.
Řetězy s označením GRIP jsou vybavené hroty pro lepší záběr a zvýšení stability stroje. Při výrobě jsou používány kvalitní legované oceli z předních světových oceláren. Následné povrchové zušlechťování zajišťuje pomalejší opotřebení a zároveň jádro zůstává pružné, aby nedošlo k prasknutí řetězu. Dlouhým vývojem těchto řetězů bylo dosaženo ideální konstrukce pro dosažení maximálního výkonu. Řetězy s hroty jsou vhodné nejen jako záběrové a sněhové řetězy na traktor, ale své uplatnění najdou i pro zemědělské a stavební stroje.
Nízká cena a odolný řetěz pro běžné práce v lese i v zemědělství udělaly tento model nejprodávanějším řetězem s hroty. Tento model má již tisíce spokojených zákazníků. Formace řetězu ve tvaru X zajišťuje nepřetržitou trakci a minimalizuje vibrace. Hroty do V následně zesilují záběr. Řetěz je velmi flexibilní ve vztahu šířka / délka, je proto snadno montovatelný na nové i ojeté pneumatiky. Řetězy jsou vyrobené z borové oceli s povrchovým cementovým tvrzením pro dlouhou životnost. V závislosti na rozměru pneumatiky jsou řetězy dodávány o průměru 8, 10 nebo 11 mm.
Toto provedení je vyrobeno z krouceného řetězu s hroty na každém článku. Jde o lehčí a levnější alternativu k Grip M. Obdélníková stopa zajišťuje dobrou boční stabilitu stroje což umožňuje použití i v náročnějších podmínkách. Řetěz o kruhovém profilu je vyroben z borové oceli. Články řetězu jsou dále povrchově zušlechťovány procesem cementování. Grip E je k dispozici v provedení 8 nebo 9 mm v závislosti na rozměru pneumatiky.
Je silný a robustní řetěz určen do náročných podmínek. I proto je vyroben z borové oceli s následným povrchovým tvrzením. Design nájezdové části zjednodušuje instalaci, protože umožňuje vysokou flexibilitu řetězu šířka / délka. Je tedy snadno montovatelný na nové i ojeté pneumatiky. Nájezdová část zajišťuje maximální stabilitu a záběr kdy každý kroucený článek je opatřen záběrovými hroty do V. Kosočtvercový vzor minimalizuje vibrace i na tvrdším povrchu. K dispozici je v provedení 9 a 11 mm v závislosti na rozměru pneumatiky.
Lehký řetěz s čtvercovým profilem vhodný jak na silnice k odklízení sněhu tak do středně těžkých podmínek. Každý řetěz váží 20 – 30 kilogramů což velice usnadňuje instalaci a manipulaci. Jednotlivé články jsou z čtvercového profilu s navařenými záběrovými prvky, které prodlužují životnost a zvyšují záběr. Obdélníkový vzor nájezdové části zajišťuje dobrou stabilitu stroje a ve spojení s nízkou hmotností minimalizuje vibrace. Řetěz je vyroben z borové oceli s následným povrchovým tvrzením s průměrem článku 7 mm.
Lesnické řetězy konstruované zejména pro harvestory a vyvážecí soupravy, kde zajišťují lepší stabilitu stroje a lepší průchodnost terénem. Řetězy jsou vyrobeny z kvalitní borové oceli s následným povrchovým kalením. Díky tomu je dosažena dlouhá životnost a vysoká užitná hodnota řetězů.
Prosté řetězy bez hrotů pro lepší záběr a stabilitu stroje. Řetězy je možné nasadit tam, kde není povoleno používat řetězy s hroty. Články řetězu mají průměr 13 mm, kruhy 16 mm.
Robustní řetěz s I hroty 14 mm, který poskytuje skvělý záběr a zvyšuje stabilitu stroje. Řetězy jsou určené pro práci v těžkých lesních podmínkách. Řetěz je spojen kruhy, což zlepšuje samočistící schopnost řetězu a dobře padne na pneumatiku. Dlouhou životnost zajišťuje použití kvalitního materiálu a silné články řetězu o průměru 13 mm a spojovacích kruhů 16 mm.
Řetěz vhodný i do nejnáročnějších podmínek. Zdvojení řetězu na boční straně zvyšuje ochranu proti proražení pneumatiky. Skvělý přenos tažné síly zajišťuje konstrukce řetězu a navařené I hroty 14 mm. Ideální volba pro harvestory a vyvážecí soupravy. Články řetězu mají průměr 13 mm, kruhy 16 mm.
Silný řetěz o průměru 14 nebo 16 mm s hroty do V je umístěn na střed běhounu pneumatiky. Řetěz má dobrou samočistící schopnost a výborný přenos tažné síly. Průměr 16 mm je vhodný i do extrémních podmínek.